Section
Text

Դրուպալը և երրորդ կողմի ինտեգրումները

Բաց կոդով տեխնոլոգիաների՝ ձեռնարկության և երրորդ կողմի հավելվածների հետ ինտեգրվելու ունակությունը, ներկայիս արագ տեմպերով տեխնոլոգիապես զարգացող ժամանակներում, ոչ թե կարևոր է, այլ երբեմն կազմակերպության տեղեկատվական և բիզնես գործընթացների զարգացման հիմնական շինանյութը: բաղկացած տարբեր ծրագրային համակարգերից:

Image
integrations

Դրուպալը, լինելով այդպիսի տեխնոլոգիաներից մեկը, զգալի ընդունում և ընդունում է տեսել ձեռնարկությունների շրջանում, քանի որ իր բնածին ուժն է ինտեգրվելու երրորդ կողմի հավելվածներին և համակարգերին, որոնք սպասարկում են տարբեր ուղղահայաց ուղղություններով և արդյունաբերություններով: Դրուպալի խիստ մոդուլային և մասշտաբային ճարտարապետությունն այն է, ինչը հնարավոր է դարձնում դա: Երբեմն Դրուպալը պետք է ինտեգրվի միակցիչների կամ ադապտերների հետ, որոնք գործում են որպես ինտեգրման ճարտարապետության կարևոր բաղադրիչ:

Ինտեգրման բոլոր պահանջները հեշտությամբ կարգավորվում են Դրուպալում չափազանց ընդարձակ Library API և շատ ամուր և ընդարձակելի Ծառայությունների շերտ , որը նաև ապահովում է, որ արտաքին համակարգերից API-ների սպառումը սահուն է կատարվում:Դրուպալի զարմանալի և անընդհատ աճող համայնքը տրամադրում է ընդհանուր մոդուլներ՝ ինտեգրման հատուկ պահանջների համար:

Դրուպալը և Անալիտիկ հարթակները


Դրուպալը ինտեգրվում է տարբեր հայտնի վերլուծական հարթակների հետ: Վերլուծական սերվերի բաղադրիչները կարող են ներկայացվել Դրուպալում: Նաև Դրուպալըի տվյալների բազայի համակարգերը կարող են ենթարկվել վերլուծական հարթակների, որպեսզի կարողանան օգտագործել տվյալները վերլուծության համար: Սովորաբար օգտագործվող որոշ հարթակներ, որոնց հետ Դրուպալը ինտեգրվում է, Google Analytics-ը, Tableau-ն, Mixpanel-ը, KISSMetrics և WebTrends-ն են:

Դրուպալը և E-commerce ուղղահայաց օգտագործումը


Էլեկտրոնային առևտուրը, որպես ուղղահայաց, ունի տարբեր համակարգերի փոխազդեցություններ միմյանց հետ՝ ներկայացնելու լիարժեք ֆունկցիոնալ բիզնես գործընթաց: Սա պահանջում է ամուր հաղորդակցության անհրաժեշտություն տարբեր համակարգերի միջև, ինչպիսիք են պատվերի կառավարումը, գույքագրման կառավարումը, արտադրանքի բովանդակության հրապարակումը, գործարքների կառավարումը, առաքման և վերադարձի կառավարումը, վճարումների դարպասը և այլն: Դրուպալն իր Դրուպալ առևտրային համակարգով ունի բնածին փորձ՝ կարգավորելու այս ամենը: և կարող է ինտեգրվել այնպիսի համակարգերի հետ, ինչպիսիք են Magento, Authorize.net, Kiala և UPS Shipping:

Դրուպալը և ERP համակարգեր


ERP (Ձեռնարկությունների ռեսուրսների պլանավորում) կազմակերպության հիմնական ծրագրաշարն է և ինտեգրվում է կազմակերպությունում օգտագործվող բոլոր մյուս համակարգերին: Դրուպալն ունի գրեթե բոլոր հայտնի ERP համակարգերի հետ ինտեգրվելու հնարավորություն, որոնք հասանելի են ինտեգրման իրականացման համար հասանելի ընդհանուր մոդուլների հետ: Եթե ​​ոչ, Ֆայչին ունի այն փորձը, որն անհրաժեշտ է նույնը իրականացնելու համար մաքսային մոդուլը գրելու համար: Դրուպալը ինտեգրվում է LDAP-ի հետ նույնականացման գործընթացների համար և հոգ է տանում անվտանգության բոլոր հնարավոր սպառնալիքների մասին, որոնք կարող են առաջանալ գործընթացում: Այստեղի հոդվածում մենք ընդգծել ենք, թե ինչպես է Դրուպալը որպես համակարգ և որպես համայնք հոգում անվտանգության սպառնալիքների մասին: Հաճախ օգտագործվող ERP համակարգերից մի քանիսն են՝ SAP, Sharepoint, Netsuite և այլն: Դրուպալը SAP ERP-ի, Java CAPS-ի հետ ինտեգրելիս Oracle-ից ձեռնարկությունների սպասարկման ավտոբուսի ծրագրային փաթեթն օգտագործվում է որպես միակցիչ ինտեգրման գործընթացում՝ սպասարկման վրա հիմնված ճարտարապետական ​​միջավայրում հեշտացնելու համար: .

Դրուպալը և հաճախորդների ուղղահայաց սպասարկումը


Դրուպալը ինտեգրվում է նաև համաշխարհային ճանաչում ունեցող հաճախորդների սպասարկման հիմնական արտադրանքներին և CRM-ներին: Այս տեսակի ինտեգրումը կարող է օգտագործվել օգտվողներին մուտքի անխափան փորձ ապահովելու և Դրուպալ կայքում ձևաթղթերը ցուցադրելու համար, որոնց տվյալները կարող են օգտագործվել CRM համակարգում բեռնելու համար: Ինտեգրումը կարող է օգտագործվել CRM համակարգից ցանկացած տեղեկատվություն Դրուպալ կայք բերելու համար և հակառակը: Դրուպալի սուբյեկտները քարտեզագրվում են CRM համակարգի օբյեկտների հետ՝ ինտեգրումն իրականացնելու համար: Faichi-ն ունի ինչպես Դրուպալ կայքի, այնպես էլ CRM համակարգերի կառուցման փորձ, ինչը մեզ լավ հարմարեցնում է նման ինտեգրումները անխափան իրականացնելու համար: Հաճախորդների ուղղահայաց ծառայությունների նման հայտնի արտադրանքներից են Zendesk-ը, SugarCRM-ը, Salesforce-ը, ExactTarget-ը, Hubspot-ը, Adobe Test and Target և Janrain-ը:

Դրուպալը և EHR համակարգեր


EHR (Electronic Health Record) էլեկտրոնային եղանակով պահպանում է հիվանդների առողջական բոլոր տեղեկությունները թվային ձևաչափով՝ այլ տեղեկատվական համակարգերի կողմից օգտագործելու համար: EHR-ի օգտագործումը մշտապես աճում է առողջապահության ոլորտում և ճիշտ է:Դրուպալի ինտեգրումը EHR համակարգի հետ կարող է օգնել ստեղծելու ամուր համակարգ՝ բովանդակության կառավարման հզոր համակարգի հնարավորություններով, ինչպես նաև EHR-ի բնածին ուժը հիվանդների փաստաթղթերի կառավարման համար: Օգտագործվող EHR համակարգերից մի քանիսը, որոնք կարող են ինտեգրվել Դրուպալին, են NueMD, Meditouch, e-MD, PHI և այլն:

Դրուպալը և փոստային մարետինգային համակարգը

Հաճախորդի առջև ծառացած ցանկացած կայք կամ համակարգ թերի է էլ.փոստի և մարքեթինգային գործիքների հետ:Դրուպալը հնարավորություն ունի ինտեգրվելու էլ.փոստի և մարքեթինգային համակարգերի հետ, ինչպիսիք են Mailchimp, Marketo, Aprimo, Eloqua,  Amazon SES և այլն: Ձեր Դրուպալ կայքում էլփոստի համակարգի ինտեգրման առավելությունն այն է, որ կարելի է կառավարել բոլոր էլփոստի արշավները, էլփոստի ցուցակները և այլն: էլփոստի համակարգի ուղղակիորեն Դրուպալ կայքում: Դրուպալ կայքում Marketo-ի ավելացումը դրան ավելացնում է մարքեթինգային ավտոմատացման հնարավորություններ: