Image
img

CI&T-ն իր կայքը գլոբալ է վերցնում Drupal-ի հետ

CI&T-ն թվային մասնագետ է, որն ապահովում է բիզնեսի ազդեցությունը ռազմավարության, դիզայնի և ինժեներական ծառայությունների միջոցով:

Ինչու ընտրվեց Drupal-ը.

CI&T-ն իր կայքը գլոբալ է վերցնում Drupal-ի հետ

CI&T-ն թվային մասնագետ է, որն ապահովում է բիզնեսի ազդեցությունը ռազմավարության, դիզայնի և ինժեներական ծառայությունների միջոցով:

Ինչու ընտրվեց Drupal-ը.

Կայքը պետք է լինի ավելին, քան պարզապես գրավիչ հանգույց ընկերության ծառայությունների համար: CI&T-ի ռազմավարությունն իրենց նոր գլոբալ կայքի հիմքում ընկած է հաղորդագրություններ ներառել, որոնք աջակցում են և՛ իրենց ապրանքանիշին, և՛ աջակցում են դրանց աճին, ինչը թույլ է տալիս իրենց թիմերին ինքնավարություն ունենալ ամբողջ աշխարհում: Ծրագրի պահպանման համար սահմանվել են երեք հիմնական հենասյուներ՝ անվտանգություն, հասանելիություն և հրատարակչական ինքնավարություն թիմի համար:

Նախագիծը պահանջում էր հեշտ հարմարեցում, բովանդակության ստեղծում և խմբագրում՝ տալով լիակատար ճկունություն և թիմերի ինքնաբավության հնարավորություն՝ պահպանելով ապրանքանիշի հետևողականությունը:

Drupal-ը ընտրության գործիք էր իր CMS շրջանակի պատճառով: Այն թույլ է տալիս օգտագործել համայնքային նախագծեր, ինչպիսիք են դիտումները, պարբերությունները, բեռնախցիկները և այլն, ինչը դարձնում է ավելի արդյունավետ և հեշտ էջեր և կայքեր ստեղծելը: CI&T-ն եղել է Drupal-ի երկարամյա գործընկեր և օգտատեր՝ ունենալով Drupal-ի ավելի քան 300 փորձագետների թիմ և մշակելով և կառավարելով Drupal-ի ամենաշատ կայքերը, դա ակնհայտ ընտրություն էր:

Այն հաճախ լավագույն լուծումն է բարդ, բովանդակությամբ հարուստ և մեծ տրաֆիկ կայքերի, ինչպես նաև մեծ ռեսուրսների գրադարաններով և տվյալների բազաներով կայքերի համար: Drupal-ը չափազանց հզոր է, ճկուն, ֆունկցիոնալ և անվտանգ, որը համապատասխանում է խոշոր և բարդ նախագծերին:

Որպես բաց կոդով հարթակ, այն ունի օգտվողների մեծ համայնք, որը պարբերաբար նպաստում է GitHub-ի նման պահեստներին: Drupal-ի վրա աշխատող ծրագրավորողների և դիզայներների մեծ թվի շնորհիվ կա լայն գիտելիքների բազա, որը նպաստում է կոդին և մասնակցում Drupal խմբերին LinkedIn-ում, Subreddits-ում և այլն: Դրա պատճառով միշտ պատասխան կա Drupal-ի ձեր հաջորդ հարցին:

Նկարագրեք նախագիծը (նպատակները, պահանջները և արդյունքը).

CI&T ապրանքանիշը որպես համաշխարհային բրենդ համախմբելու համար ի հայտ եկավ հիմնական մարտահրավերը՝ վերանախագծել CI&T կայքը: Ավելի ճիշտ, CI&T կայքերը, որպեսզի ստեղծեն մեկ, իսկական գլոբալ կայք, որը կցուցադրի իր միջազգային ներկայությունը:

Մինչև 2020-ին նոր կայքի գործարկումը, CI&T-ն կառավարում էր 5 վեբկայք, որոնցից յուրաքանչյուրը սպասարկում էր մեկ այլ տարածաշրջան՝ բոլորովին առանձնացված և միմյանցից անջատված՝ իր կառուցվածքով, դիրքավորմամբ և տարբեր տեսողական բուժումներով:

CI&T-ն կառուցեց բազմամասնագիտական ​​թիմ՝ իրականացնելու CI&T ապրանքանիշը մեկ կայքի տակ միավորելու մեծ առաքելությունը, քանի որ այն ապրանքանիշի համար առավել համապատասխան կոնտակտային կետերից մեկն է:

Սկզբի համար թիմը հարցազրույցներ անցկացրեց մի քանի մարդկանց հետ տարբեր առարկաներից և վայրերից, այդ թվում՝ Մարդիկ (HR), Գլոբալ աճի գործընկերներ կամ «GGP» (բրենդինգ), ՏՏ թիմեր և ղեկավարներ՝ հասկանալու համար գլոբալ կայքի պատճառները, Տարածաշրջանային տարբերություններ, որոնք պետք է ունենան և հաճելի է ունենալ, ի լրումն նախագծի կառուցվածքի վերաբերյալ պատկերացումների հավաքագրման: Հետազոտության շրջանակներում 8 ընկերություններ գլոբալ կայքերով, որոնք մրցակցում են և/կամ աշխատում են CI&T-ի նմանությամբ, օգտագործվել են որպես չափանիշ՝ հասկանալու համար, թե ինչպես է շուկան մոտենում այս տեսակի հարթակին:

Քանի որ CI&T-ն առկա է մի քանի երկրներում, կայքը հիմնված է այն նախադրյալի վրա, որ այն պետք է ներառի տարբեր տարածաշրջաններ և տարբեր լեզուներ: Ի հավելումն այն ժամանակվա Բրազիլիայի, Միացյալ Նահանգների, Ճապոնիայի, Չինաստանի և Միացյալ Թագավորության շուկաները համաշխարհային կայքում ունենալուն, CI&T-ն նաև պետք է պլանավորեր գալիք շուկաները՝ Կանադա, Պորտուգալիա, Ավստրալիա և Նոր Զելանդիա, որի արդյունքում հինգ հիմնական լեզուները. Անգլերեն, բրազիլական պորտուգալերեն, եվրոպական պորտուգալերեն, ճապոներեն և չինարեն:

Բացահայտելուց հետո, թե որ շուկաներն են կարևոր գործարկման համար, CI&T-ն Drupal-ը սահմանեց որպես կայքի բովանդակության կառավարման հարթակ, իսկ ավելի կոնկրետ՝ Գուտենբերգը՝ Drupal-ի խոստումնալից բովանդակության խմբագիր, որը թույլ կտա ավելի մեծ ճկունություն և շարժունություն բովանդակության հրատարակիչների համար:

Դիզայնի հետ կապված՝ CI&T ապրանքանիշի գլոբալ միավորման բանալին, սահմանվեցին դիզայնի սկզբունքների մի շարք, որոնք օգնեցին ուղղորդել ընտրությունները վիզուալից դուրս՝ գլոբալ հետևողական, դինամիկ և հարմարվող, ունիվերսալ և բազմազան, և առաջին հերթին հաղորդագրություն, որն ավարտվեց դիզայնի ստեղծմամբ: համակարգի հիմքը կայքի ողջ տեսքի և զգացողության համար՝ հետևողականորեն ստանդարտացնելով և չափավորելով գույները, տպագրությունը, կոճակները, պատկերակները և ինտերֆեյսի այլ տարրերը, որոնք ամրապնդում են մեր գլոբալությունը ամբողջ կայքում: Եվ ոչ միայն դա, այս գործընթացն այնքան արժեքավոր էր, որ ի վերջո ազդեց և արտացոլեց այն ձևի վրա, թե ինչպես մենք տեսողականորեն և գլոբալ կերպով հաղորդակցվում ենք ապրանքանիշի հետ մեր մյուս ալիքներում, բացի կայքից:

Գործընթացի մեկ այլ չափազանց կարևոր կետ բովանդակությունն էր: Կայքի վերանախագծման գործընթացի ընթացքում CI&T թիմերը կարողացան միավորել իրենց գլոբալ հաղորդագրությունները՝ համագործակցելով աշխարհի տարբեր թիմերի հետ:

Բացի այդ, CI&T-ի կայքերը միշտ նպատակ են ունեցել լինել գիտելիքի հիանալի կենտրոն և տարածող՝ հարյուրավոր հոդվածներով, փոդքաստներով, վեբինարներով և այլն: Մենք դասավորում ենք ամբողջ բովանդակությունը ըստ լեզվի, թեմայի, ծառայությունների և ոլորտների, և նոր կայքի համար նախատեսված զտման գործառույթների հետ միասին մենք կառուցել ենք աճող գրադարան ավելի քան 2000 CI&T բովանդակությամբ, որը հեշտությամբ նավարկելի և սպառվող է:

Համաշխարհային կայքի հետ մեկ այլ կարևոր էվոլյուցիայի ինտեգրումն էր Lever-ը, որը հավաքագրման գործիք է, որն օգտագործվում է People (HR) թիմի կողմից՝ ավելի արդյունավետ դարձնելով CI&T կայքէջում աշխատատեղերի հրապարակումների և հայտարարությունների հոսքը:

Նոր կայքի կառուցվածքը և առանձնահատկությունները թույլ են տալիս կայքի կառավարումը լինել մասշտաբային, նոր էջերի ստեղծումը չափազանց արագաշարժ, ապահովում է տեղական թիմերի ինքնավարություն, ստեղծում է զննարկման բարելավված փորձ, ինչպես նաև ներկայացնում է գլոբալ հետևողական դիզայն և հաղորդագրություն՝ կապված բիզնեսը, շուկան և մեր մշակույթը:

2020 թվականի դեկտեմբերին CI&T գլոբալ կայքը գործարկվեց՝ 5 տարբեր և անջատված կայքերից անցնելով մեկ համաշխարհային կայք՝ 9 տարածաշրջաններով և 5 լեզուներով՝ տեղադրելով կայքը որպես կարևոր ալիք մեր ապրանքանիշի հարթակի համար և համախմբելով CI&T որպես մեկ բրենդ, մեկ ընկերություն, մեկ CI&T ամբողջ աշխարհում:

Ազդեցության համարներ.

-83% (12 ից 2)

Ժամեր են պահանջվել գեղեցիկ էջը ուղիղ եթերում տեղադրելու համար

+214% (27 ից 85)

Օրգանական որոնման արդյունավետության միավոր

4000+

Մինչ այժմ կայքի միջոցով ստեղծվել են նոր առաջատարներ

50

Ստեղծված բաղադրիչներ և մոդուլներ

Մեջբերումներ:

"

Համաշխարհային կայքը շատ դժվարին աշխատանք էր: Այսպիսով, մենք ցանկանում էինք կայք, որը կկարողանար մարզերին արագ շարժվել և բովանդակություն արտադրել և բովանդակություն հրահրել գերարագ և ինքնավարությամբ, բայց միևնույն ժամանակ մենք ցանկանում էինք ապրանքանիշի որոշակի հետևողականություն ամբողջ աշխարհում, այնպես չէ՞: Այսպիսով, մենք ցանկանում էինք, որ Ճապոնիայի կայքը նմանվի ԱՄՆ-ին, ապա Բրազիլիայում և այլն: Այդ երկու բաները դժվար է համադրել, ուստի ես կարծում եմ, որ դա թիմի ամենամեծ ձեռքբերումն էր, ով իր վրա վերցրեց մարտահրավերը և անցավ հավասարեցումների միջով և միավորեց այն կառուցվածքը, որն այժմ բոլորը կարող են օգտագործել արագաշարժությամբ և ինքնավարությամբ և ստեղծել հիանալի բաներ կայքում: . Այն պարզապես իսկապես լավ տեսք ունի, և այն իսկապես լավ պատկերում է CI&T-ն, դա ցույց է տալիս, որ մենք մեծ, էլեգանտ, համաշխարհային ընկերություն ենք»,- Բրունո Գիկարդի - CI&T-ի նախագահ, համահիմնադիր:

«CI&T-ի կայքը շատ կարևոր գործիք է Եվրոպայում: Այն մեզ օգնեց աշխատանքի ընդունելու և նաև աշխատանքի տոնավաճառների հարցում, հատկապես նրանք, որոնք մենք հովանավորում ենք, շատ կարևոր է ունենալ այս գործիքը CI&T-ի տեսակետը, մշակույթը, դեպքերի ուսումնասիրությունը և սովորաբար թեկնածուներին ներկայացնելու համար: Այստեղ, ամեն անգամ, երբ նրանք գալիս են հարցազրույցի, նրանք շատ են խոսում այն ​​մասին, ինչ տեսել են կայքում: Այսպիսով, այն շարունակում է մնալ նոր թեկնածուներ ներգրավելու և մեզ օգնելու գործատուի բրենդինգի հարցում շատ հզոր գործիք»: - Տանյա Ֆրանկո Մարկես - CI&T-ի HR մենեջեր

img
img
img